چرا باید همچنان علاقه‌مندی مشتری به سمت کالاهای وارداتی باشد؟ باید فرهنگ سازی کرد و خط بطلانی بر این باور غلط کشید؛ اما درباره این که ارتقای کیفیت کالا باید در اولویت نخست تولید‌کننده داخلی قرار بگیرد، بر هیچ کس پوشیده نیست و روشن است تولید‌کننده برای پر و بال گرفتن، نیازمند حمایت و تسهیلات است.
هنگامی که در بازار لوازم خانگی سر می‌چرخانی، انواع برندها چشمانت را مسحور خود می‌سازد؛ اما این روزها که قیمت برندهای وارداتی سر به فلک گذاشته‌اند، چشم قشر متوسط به برندهای داخلی بیشتر روشن شده است. این روشنایی را باید به فرصت نیک گرفت و در جهت رفع مشکلات تولید‌کننده‌ها گام‌های موثری برداشت؛ ضمن این که تولید‌کننده‌ها نیز باید در تلاش باشند تا بتوانند ارتقای کمی و کیفی محصولاتشان را به مشتریان خود هدیه دهند.
در برنامه‌ریزی‌های آتی برای صنعت تولید داخل لوازم‌خانگی وعده داده شده است:
ظرفیت خالی واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید با به کارگیری ظرفیت‌های خالی ۲۰۰۰ واحد تولیدی با تسهیلات معادل ۱۴ هزار میلیارد ریال فعال سازی می‌شود.
افزایش ظرفیت تولید ۱۰۰۰ دستگاه یخچال، ۸۰۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی و ۳۰۰ هزار دستگاه بخاری گاز سوز هرمیتک هوشمند هم با اجرای پروژه ساماندهی و تکمیل محصولات لوازم خانگی برنامه ریزی شده است.
تولید و تعمیق ساخت داخل از برنامه‌های دیگر امسال است که برای رسیدن به این محور، اجرا و پیاده سازی پروژه توسعه خوشه‌های صنعتی به تعداد ۴۰ خوشه صنعتی، اجرای برنامه‌های ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی در ۵۰۰ واحد صنعتی(در صنایع لوازم خانگی و خودرو) برنامه‌ریزی شده است.
حال باید دید تا چه حد این وعده‌ها عملی و تولید‌کننده و مشتری را به بازار داخلی لوازم داخلی امیدوار ساخته و به اشتغالزایی می‌انجامد؟

تولید ,داخلی ,لوازم ,تولیدی ,هزار ,دستگاه ,لوازم خانگی ,هزار دستگاه ,رونق تولید ,ارتقای کیفیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Home Of English زرین وب theoppr3 .: تاسیان :.